Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2007

Με 13 ανώνυμες βρισιές

i] Γαμώ το χριστό μου
ii] Γαμώ την παναγία σου
iii] Γαμώ τον εαυτό σου
iv] Γαμώ και του μουνί που σε πέταξε
v] Γαμώ την αλητεία σου
vi] Γαμώ και το χριστό σου
vii] Γαμώ το διάολό μου
viii] Γαμώ και την κηδεία μου
ix] Γαμώ το όνειρό μου
x] Γαμώ και το μυαλό σου
xi] Γαμώ τις εμμονές σου
xii] Γαμώ το κύρος σου
(13) Γαμώ και την επώνυμή σου ανωνυμία

hint: μην ρωτάς αν η κοινωνία είναι άδικη προς εσέ. Μπάσταρδο πλάσμα! Εσύ κι εσύ κι εγώ κι πάλι εγώ δίνουμε λίγο από το νεύρο μας για τον κοινωνικό ιστό.

Ακολουθεί υψηλή ανάλυση των αιτιών της χαμηλής αποδοτικότητας. Όταν ο συνδυασμός μηχανών, ανθρώπων, υλών και της μητέρας Επικοινωνίας σοκάρει και τον πλέον ευφυή νου.. Τότε διακρίνεις πόσο σαθρά είναι ακόμη τα gorgeous υπέρλαμπρα οικοδομήματα των πολιτικών, οικονομικών, κοινωνιολογικών και ψυχολογικών επιστημών. Ναι καλά ρε ό,τι πεις.

(σπανιότατη ηχηρή καφρίλα από ένα παρελθόν πανίσχυρο)
boomp3.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: